Gyüttment

Amit látok - nem feltétlen azonos azzal, amire nézek.

Kincstár

  • Lannert
  • OFOE
  • Tabletek az osztályban
  • Tanárblog
  • Tokaji Ildikó

2010. december 9., csütörtök

Semmi ok nincs rá, hogy a jó miért ne diadalmaskodhatna éppoly gyakran, mint a rossz.
Bejegyezte: feketehajni dátum: 0:44
Küldés e-mailbenBlogThis!Megosztás az X-enMegosztás a FacebookonMegosztás a Pinteresten
Címkék: befogadás, empátia, iskola, másság, sni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Újabb bejegyzés Régebbi bejegyzés Főoldal
Feliratkozás: Megjegyzések küldése (Atom)
Nem mind olvasatlan, mi olvasható, mert nem mind ír, s jelez, ki olvasó.

Jár a szám

  • 2019.10.22. JGYPK
  • ELTE TÓK 2019.04.05.
  • Tankörösökkel Hatvanban
  • Finnországi beszámoló 1.
  • Digitális Tér - ELTE 2018.november
  • Csokonai - Code WEEK 2018.
  • Digitális tér - ELTE 2017.11.18.
  • IKT MasterMinds II. nyári Műhely - Balatonfűzfő
  • III.Innovatív Ped. Konf. Miskolc 2017.04.29.
  • Jelen és jövő konferencia - Kispest 2017.03.24.
  • I.Mobil konferencia - Veszprém 2016.11.11-12.
  • MIE II. Szeged 2016.10.29.
  • MasterMinds - Szentendre 2016 július
  • ELTE - Gondolkodni - Más - Hogy? 2016.06.01.
  • Innovatív Ped. konferencia 2016.03.19. Hatvan
  • Sulinetwork 2015 - Székesfehérvár
  • Digitális nemzedék konferencia 2015
  • Nekem ez volt a PIL
  • Tankönyvpótló
  • Innovatív Pedagógus konferencia - Pécs 2014.05.28.
  • Teachmeet - Országos Tanévnyitó 2013.08.22.
  • 2013.05.25. Digitális pedagógus konferencián
  • 2013.03.02. Digitális Nemzedék Konferencián
  • Hálószövés
  • Világnagy iskola
  • Kutyafül -egy osztályprojekt
  • Teachmeet - Osztályoldal
  • IKT Műhely 2012.11.12.
  • IKT műhelyünkről a PIL Akadémián
  • IKT Műhely - 2012.06.25.
  • Környezetismeret óravázlat - egyszervoltsuli

Csapatban

Csapatban

Könyvem

Könyvem

Versbebújó és társai

Versbebújó és társai
IKT Műhely 2014

Szakmai CV

Szakmai CV

Népszerű bejegyzések

  • Azoknak, kik nem értik, miért nem sztrájkolnak a pedagógusok
    Tévedtek. Nem azért nem szólnak, nem azért nem tiltakoznak az utcán a pedagógusok, mert félnek. Nem félnek. Legtöbben nem is tudják, hogy fé...
  • A pedagógusok munkaidejének beosztása
    „Új fogalom a pedagógusok munkaidő beosztása vonatkozásában a kötött munkaidő, amely a heti teljes munkaidő nyolcvan százaléka (32 óra). ...
  • Azoknak, kiket Hoffmann Rózsa elégedett többségnek nevez
    Te aki azt mondod, nem baj, ha csak egy (két)tankönyv lesz, ha az jó….képzeld el, hogy bemégy a kedvenc drogériádba és két dezodor van a pol...
  • Januárban pedagógus sztrájk?
    Több, mint két éve írtam itt, hogy szerintem  miért nem sztrájkolnak a tanárok . Most, hogy a bezengett változások következményei a nyakun...
  • Hány pedagógus is hiányzik a rendszerből?
    Nyáron mindig több, ez természetes, de majd őszre rendeződik hallottuk az EMMI képviselőitől. S no lám, tényleg, itt a tanévkezdés és alapos...
  • Hogyan ne építsünk digitális iskolát?
    Fontos szempont, hogy tartsuk távol magunkat minden innovációtól, ne érdeklődjünk, gyors testcselekkel ugorjunk el, ha izgága kolléga más ...

Rendszeres olvasók

Blogarchívum

  • ►  2024 (1)
    • ►  november (1)
  • ►  2023 (1)
    • ►  április (1)
  • ►  2022 (5)
    • ►  október (1)
    • ►  április (1)
    • ►  február (3)
  • ►  2021 (4)
    • ►  március (1)
    • ►  február (3)
  • ►  2020 (3)
    • ►  április (1)
    • ►  március (1)
    • ►  február (1)
  • ►  2019 (8)
    • ►  szeptember (2)
    • ►  augusztus (3)
    • ►  március (3)
  • ►  2018 (11)
    • ►  december (2)
    • ►  november (1)
    • ►  október (2)
    • ►  szeptember (1)
    • ►  június (1)
    • ►  május (2)
    • ►  március (1)
    • ►  január (1)
  • ►  2017 (9)
    • ►  december (1)
    • ►  november (1)
    • ►  október (1)
    • ►  szeptember (1)
    • ►  július (1)
    • ►  május (1)
    • ►  április (1)
    • ►  március (1)
    • ►  február (1)
  • ►  2016 (14)
    • ►  november (1)
    • ►  október (2)
    • ►  július (1)
    • ►  június (2)
    • ►  május (2)
    • ►  április (1)
    • ►  március (1)
    • ►  február (2)
    • ►  január (2)
  • ►  2015 (15)
    • ►  december (2)
    • ►  november (1)
    • ►  október (1)
    • ►  szeptember (1)
    • ►  június (2)
    • ►  május (2)
    • ►  április (1)
    • ►  március (1)
    • ►  február (2)
    • ►  január (2)
  • ►  2014 (11)
    • ►  november (2)
    • ►  október (2)
    • ►  szeptember (1)
    • ►  augusztus (1)
    • ►  május (1)
    • ►  március (1)
    • ►  február (3)
  • ►  2013 (22)
    • ►  december (1)
    • ►  november (1)
    • ►  október (3)
    • ►  szeptember (3)
    • ►  augusztus (1)
    • ►  július (4)
    • ►  június (3)
    • ►  május (2)
    • ►  március (1)
    • ►  február (1)
    • ►  január (2)
  • ►  2012 (35)
    • ►  december (2)
    • ►  november (1)
    • ►  október (1)
    • ►  szeptember (3)
    • ►  augusztus (1)
    • ►  július (3)
    • ►  június (2)
    • ►  május (4)
    • ►  április (4)
    • ►  március (4)
    • ►  február (4)
    • ►  január (6)
  • ►  2011 (34)
    • ►  december (3)
    • ►  november (2)
    • ►  október (2)
    • ►  szeptember (1)
    • ►  augusztus (1)
    • ►  június (3)
    • ►  május (2)
    • ►  április (4)
    • ►  március (5)
    • ►  február (3)
    • ►  január (8)
  • ▼  2010 (26)
    • ▼  december (13)
      • Kötött pálya
      • Karácsony a Hevesyben
      • Csatlakozz! (amíg még lehet....)
      • Előszoba
      • A vedd és vidd gyűjtögetés példája
      • Web2 "érzékenyítésre" készülve
      • mahara
      • Nocsak..?!
      • Semmi ok nincs rá, hogy a jó miért ne diadalmaskod...
      • NETGENERÁCIÓ Szűkebb körben – saját iskolám tan...
      • Talán dipity
      • Nyilvános az új közoktatási törvénytervezet
      • Térkép az új és újabb eszközökhöz
    • ►  november (11)
    • ►  október (2)

Összes oldalmegjelenítés

Vízjel téma. Üzemeltető: Blogger.