2015. május 13., szerda

Kézközelben - Redmenta

Az úgy volt, hogy tegnap este- na jó éjjel összeraktam a csapatom jobbik felének egy gyakorló feladatsort matekból. S persze rögtön feltettem a https://www.yammer.com - (ez a leggyorsabb módja a feladatmegosztásnak nálunk - sok egyéb funkciója is van, de én még csak erre használom - épp azért mert nagyon gyorsan betöltődik, a tableteken mindenkit bejelentkeztettem, így azonnal hozzáférnek a feladatokhoz) s szomorúan láttam, hogy a közönséges tört helyett értelmezhetetlen jelsorozatot mutat a feladatom. Így hát jeleztem a fejlesztőknek a csoportban a gondomat. Ma délután érdeklődtek, hibát kerestek, s percekkel ezelőtt jelezték probléma megoldva. Kevesebb, mint 24 óra alatt!

Aki még nem ismeri, sürgősen keresse meg a Redmenta oldalát!

Az jutott eszembe, hogy talán jobban járna az OFI, ha az új taneszközeit ilyen fiatalokkal készíttetné. Ha már három hónap alatt akar új és korszerű taneszközöket előállítani, ( Bár ne akarna...) akkor szólítsa meg azt a nemzedéket, aki erre képes. Tavaly májusban a Studentsmeet látogatójaként hallottam először a Redmentáról, s ez elmúlt egy év alatt végigkísértem felhasználóként a portál fejlesztését. Mára elképesztően sokoldalú, s minden újabb fejlesztésnél könnyebben kezelhető felületet alakítottak ki a srácok, a rugalmasságukra meg ott a fenti sztori.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése