2019. március 28., csütörtök

Seppo - Menő manó

Tegnap este hallgattam Nagy Gergely előadását a Seppo lehetőségeiről, s bár ahogy öregszem egyre kevésbé lelkesedek, ez azonnal megfogott. Számtalan kincses túra megszervezése után kifejezetten vonzónak tűnt, hogy egyetlen platformon hozhatok létre összetett, sok tanulói kreativitásra épülő mozgó feladatsort. Elsőre nem mertem nagyot álmodni, de azt mindenképp szerettem volna, hogy kis csapatom lehetőség szerint önállóan, és motiváltan ismerje meg - velem együtt, ezt a platformot.
Rendkívül barátságos - magyarul beszélő felület, amely végigvezet a készítés minden pontján.
Kezdő lévén:



A feladatok elkészítésénél  kicsit ötletszerűen matek, irodalom, környezet kérdések is voltak, de igazándiból arra voltam kíváncsi, hogy mit kezdenek ezzel a formával a gyerekek. Röviden: élvezték. Gyakorlatilag tanári utasítás nélkül járták végig a pályát. A villám feladat maradt ki - de az is csak azért, mert én elfelejtettem bekapcsolni. Két csapatban egy-egy táblagéppel dolgoztak, együtt. SNI csoport 4-5-8. osztályosok.
Jövő héten újra megpróbáljuk.












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése