2019. augusztus 28., szerda

Média kaland - Szájkosarat kérek a születésnapomra

Írtam itt vasárnap éjjel egy keserű bejegyzést a pedagógushiány kapcsán. Elküzdöttem vele egy jó ideig, darabos vagyok én is, darabosak a mondataim is. Megosztottam ott, hol szoktam a szakmai csoportban, s örültem egy napig, hogy sokan elolvasták.

  1. Aztán üzenet jött, mondanék-é róla még valamit napilapban. Igen, válaszoltam, s rögvest jött az üzenet, " Kedves Hajnalka! Időközben már megírtam és leadtam a cikket..." Ez azért mellbe vágott. Némi levélváltás után végül hozzájutottam a másnapi cikkhez. Számomra eddig ismeretlen újságírói szokás.
  2. Másnap reggel 4 különböző média szemlézte a cikket, s ott virított a blogposztból kivágott részlet is. Egyikben sem hivatkozták meg az eredeti posztot.
  3. Délután új üzenet, nyilatkoznék-e tv csatornának. Nyilatkoztam. több kérdésre, több-kevesebb indulattal. Itt a korrektség nem kérdés, jelezte a riporter, hogy megvágja a beszélgetést.
  4. A késő délutáni műsorban már hallottam is. Egy mondat maradt, kétségkívül az enyém. Magyartalan, idétlen, de tényleg mondtam ezt is.
  5. Ma már további körök futnak, szemlézik a szemlézett .... 
Tanulság:

KÉREK MINDEN OLVASÓT, HOGY A BLOGON TALÁLHATÓ POSZTOKAT CSAK A SZERZŐRE VALÓ HIVATKOZÁSSAL ÉS AZ EREDETI SZÖVEGGEL EGYÜTT OSSZA MEG!

Ja, és szájkosarat kérek a születésnapomra!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése