A PIL
Akadémia második évadához is hozzátartozik, hogy hetente egyszer szerda
délutánonként webinárra kapcsolódhat az érdeklődő tanerő, s ötleteket, gyors
recepteket, 21. századi tanulási –tanítási tippeket kapjon, s adjon. Tegnap sok
más mellett egy játékkészítő gyors alkalmazásról is szó esett, http://www.classtools.net/, amivel percek
alatt készíthetünk fogalom azonosító, nyelvkikérdező és így tovább játékot
alulmotivált tanítványainknak. S a webináriumba, egy apró techikai nüansz okán –
kollégám nem a fülessel csatlakozott, hanem csak hallgatóként hangszóróval. Tízéves csemetéje is figyelmesen hallgatta a „közvetítést”. Nem egészen két
órával később e-mail-t kaptam csatolt linkkel. Igen, a gyermektől. Ezt küldte: http://www.classtools.net/mob/quiz_69/Angol_tanulsRuhk_E7yBo.htm
De a
történetnek itt nincs vége. Mert ma délelőtt ez a kollégám, aki szintén
készített egy anyagot a nevezett programmal a környezetórájához, mosolyogva
mondta a szünetben, azt kérdezték tőle az osztályban, hogyan készíthetnének ők
is ilyet. Az alábbi link, már egy olyan oldalra mutat, ahol a lap tulajdonosa
ma estére három új linket helyezett el – s mind mögött egy-egy játéknak
álcázott saját készítésű gyakorló anyag lakozik. (angol, összetett szavak,
szófajok)
Aki szeretné
tudni, hogy mi módon fertőz a tartalomkészítés – mert hát ez lenne a cél, hogy ne maradjanak ezek a gyerekek egyszerű felhasználók, akik csak
letöltenek, átmásolnak, kikopiznak, s néznek ,mint a moziban, szóval annak nagy
szeretettel ajánlom, hogy látogasson el a
Kedves Hajni!
VálaszTörlésÉn is nsgyon szeretem a ClassTools-t, könnyen kezelhető, gyorsan lehet vele dolgozni, stb.
Nagyon tetszik, hogy a gyerekek maguk is készítenek feladatokat. Csak gratulálni tudok ehhez:)